diumenge, 27 d’abril de 2008

Festival de Curtmetratges de Dresden

Fa pocs dies es va celebrar a Dresden el 20è Festival de Curtmetratges. Tot i que no hi vaig poder anar em va tocar seguir-lo de prop per poder-ne informar. Vaig estar en contacte amb els organitzadors, que m'enviaven diàriament les notes de premsa. El cap de setmana passat el jurat va donar a conèixer els guanyadors; el premi ARTE se'l va endur un curt que porta per títol "La parabólica". De l'alacantí Xavi Sala, el podeu veure aquí, en el seu web.

Filmfest Dresden
A few days ago, a short film festival took place in Dresden. I could not attend it, but received daily the press releases so that I could inform about it to the audience. The prizes were given last weekend. One of them was for a guy from Alacant, Xavi Sala, and you can see it
here, in his web site.

5 comentaris:

sergi m. ha dit...

Molt bona recomanació company, val la pena visionar el curt, és genial!
Salut!

Ferran ha dit...

És una mica "España cañí", hehe, però sí que té gràcia, sí.
Salut, Sergi

nur ha dit...

Ei, tinc un petit dubte: per què aquest post va al Quina mandra? M'he perdut, Ferran!

Ferran ha dit...

Hehe... De fet, Núria, el vaig penjar aquí perquè el que volia destacar no és el festival de Dresden en sí, sinó el curtmetratge valencià que es pot veure en el link adjunt.
En qualsevol cas, ¿veus com sí que necessito fer vacances? ;-))

nur ha dit...

Ai, em sembla que tots en necessitem de vacances, Ferran!