dilluns, 20 d’agost de 2007

Paulina Mas? Roger Rubio?

ENGLISH Version below
Com som a l'estiu, un post relaxat a manera de vídeo musical. En Roger Mas, cantautor nostrat, versiona una conegudíssima cançó de la mexicana Paulina Rubio. Interpretada en versió lenta, oblideu-vos de ballaruques desenfrenades; més aviat agafeu uns quants encenedors... i a disfrutar-la!
(Gràcies,
Cristina, per la info)

Paulina Mas? Roger Rubio?
A Catalan singer, Roger Mas, has made a slow version of well-known "Ni una sola palabra", originally sung by Mexican Paulina Rubio. This time you're not expected to dance passionately, just catch your lighters and enjoy!

(Thanks, Cristina, for the tip)

9 comentaris:

Cristina ha dit...

Apa! has anat més ràpid que jo.... has mirat també l'altre? el de la Raffaella XDDDDDDDD

En Ferran ha dit...

Uitx!, doncs la veritat és que me'n vaig oblidar (i també del Trentino!; de demà no passa :)

Edu ha dit...

homeeee, heu de reconèixer que no té el moviment sensual de la Paulina ... jejejeje

nur ha dit...

Ostres, no m'agrada la Paulina, però... no hi ha color, eh? El cantautor que produeixi cançons pròpies i potser li anirà millor (si desafina i tot!!!)

En Ferran ha dit...

Hehe, s'accepta el "però", Edu. En el meu cas, vaig estar tan enganxat al "Ni una sola palabra" que els sucedanis em costen.

Nur, els galls esporàdics els vaig "achacar" al directe, però potser sí que...

Sergi ha dit...

Jo et recomanaria el nou disc del Knopfler del que ja tens links al blog del Mikel... No fa tants galls, jejeje

Salut

Mikel ha dit...

Vaig veure el noi aquest al club de tv3 i la veritat es que no em va agradar pas gaire la seva veu...

quim ha dit...

Doncs a Arenys demà actúa en Cris Joanico, un crooner mallorquí que destrossa els standards amb poderiu. No sé... entre I've got you under my skin i et tinc sota ma pell, o bé entre in other words, hold my hand i no tinguis poooooOOOO, dona'm sa mà... doncs què vols que et digui... jo tinc bastant clar què escollir. I vosaltres? :)

En Ferran ha dit...

Sergi, l'hauré d'escoltar. Era un súper fan dels Dire Straits, anys enrere; la seva música em posava la pell de gallina. Perà allà em vaig quedar. A veure si el redescobreixo...

Doncs també a ell l'hauré d'escoltar una mica més, Mikel. És cert que si m'he de guiar per aquesta cançó...

Ostres, Quim, és que tampoc no el tinc gaire escoltar, en Juanico. Veig que tinc un munt de deures a fer! :-)