divendres, 13 de juliol de 2007

Per riure...

ENGLISH Version below
En Jaume Solà és un home de 72 anys de Torelló. Va visitar El club, el programa de l'Albert Om, fa un parell de dies, i em va fer riure de debò. Resulta que l'home té una habilitat tan curiosa com poder dir amb l'ordre invers qualsevol paraula o frase, de manera automàtica. En Jaume converteix, per exemple, "Avui és divendres" en "Iuva se serdnevid" en un tres i no res.
Us poso el vídeo. Segur que rieu :-)


To laugh...
Jaume Solà is a 72 years old from Torelló, a Catalan town. He was on television a couple of days ago, to show one of his habilities: to change the order of the words, saying them from the end to the beginning. Jaume changes, for example, "Today is Friday" into "Yadot si yadirf" (of course the conversation between host Albert Om and guest Mr. Solà is in Catalan).

8 comentaris:

kanuddao's ha dit...

Per riure aquell programa que presentava en Jaime Bores (mític entre els mítics) en el que va entrevistar un iaio que s'anomenava 'Pelegrí Pelegrí'. A la pregunta: "usted de donde es?" el senyor, català que se li notava un munt, va respondre assenyadament "de donde soy o de donde vengo?" que va donar peu a un monòleg filosòfic espectacular (per lo absurd). Hi ha cada bitxo corrent per la tele...

Puji ha dit...

Hi ha gent que fa unes fricades...

A mi d'aquests del Bores em molava un que feia les musiques de l'oeste del morricone amb la boca: missgüeiiii missgüeiiiii...
L'he buscat al toutube però no el trobo, algú sap on el puc trobar?

kanuddao's ha dit...

Es feia dir 'Musiquito' (donde está la mosca aquí o aquí?! -himne de referència-) o 'Cañita Brava'? No n'estic segur, potser m'estic confonent d'extraterrestres...?

en Ferran ha dit...

Ostres, el nom "Bores" em sona a telebasura (però potser m'equivoco!; no recordo gens el seu programa). Això del Pelegrí, en canvi, em sona haver-ho vist; juraria que en algún programa de zàpping, fa temps. El "missgüeiii" ja se m'escapa, em temo!
Sembla que sempre, sempre hi haurà tipus estranys per sorprendre'ns, no? :)

nur ha dit...

Que no deixem mai de sorprendre'ns, Ferran: amb tipus estranys o amb gent de molt a la vora. Que no perdem mai la capacitat de sorpresa, que és un tresor, noi :)

en Ferran ha dit...

I tant, nur, completament d'acord (o, com diria l'amic Solà: tnematelpmoc drocad! :-)

suriz ha dit...

narref, anob adabort!

en Ferran ha dit...

ahahah!, tlom òb el uet iratnemoc, gnen!!! :-)