diumenge, 22 de juliol de 2007

Cita

ENGLISH Version below
Albert Camus en va dir una que que m'ha fet gràcia llegir:
"En les profunditats de l'hivern em vaig adonar que dins meu hi ha un estiu invencible".
En el meu cas, capgiro els extrems de la frase i certifico que, en ple estiu, porto dins meu un magnífic hivern perdurable.
No soporto la calor!
Quotation
Albert Camus once said something which I found funny:
"In the depths of winter I finally learned there was in me an invincible summer."
In my case, I turn the ends of the sentence upside down and hereby certify that there is, in me, a lasting winter.
I can't stand the summer!

6 comentaris:

Mikel ha dit...

Doncs a mi em barrufa molt mes la calor que el fred.
No soporto pasar fred!!

nur ha dit...

2-1: jo sóc dels d'en mikel. No suporto el fred: de fet, hivernaria com els ossos des del desembre fins al març per evitar de passar una gota de fred.

Ja m'agradaria poder emular l'Albert Camus, perquè a mi el fred m'envaeix i no hi ha manera de treure'l. No m'agrada l'hivern!

En canvi la calor és tota una altra cosa: em dóna vida, em venen ganes de fer moltes coses i, a sobre, em donen vacances! :)

Ah, la meva estació predilecta, però, és la primavera (digueu-me bleda).

zirus ha dit...

jo voto per la caloreta.

no comentes res del tema piqué?

Cris ha dit...

Visca el fred!

Edu ha dit...

jo voto per la platgeta, les vacances, la cerveseta ben freda, la bona companyia a una terrasseta, els sopar a l'aire lliure ... i tot, tot això, ho trobo a l'estiu així que ... visca l'estiu !!!

en Ferran ha dit...

als calorosos (mikel, nur, zirus i edu): us la regalo, la meva calor! :) Vaaal, d'acooord, em quedo amb les vacances, la bona companyia i tot això, però amb un entretemps. Fet?
PS: nur, a mi la primavera, com diria en mikel, també em barrufa!
PS-2: ai, sí, zirus, m'hi hauria de posar. Va, aquesta tarda ho vomito tot. Clar que també hi ha "El jueves". Se m'acumula la feina, hehe...
cris, tu sí que sabes, leche!